Serwis

Wykwalifikowany zespół inżynierów z kilkunastoletnim stażem, który posiada obszerną wiedzę techniczną i praktyczne doświadczenie pozwalające na szybkie diagnozowanie usterek i ich usuwanie. Serwisanci ciągle poszerzają swoją wiedzę poprzez odbywanie regularnych szkoleń w zakładach produkcyjnych firmy HP.

Uzyskane certyfikaty uprawniają serwis do instalacji nowych urządzeń, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu firmy HP – zarówno najnowszych jak i starszych maszyn. Dzięki temu posiadacze drukarek wcześniejszych generacji mają stały dostęp do wsparcia i opieki serwisowej, i mogą bezproblemowo realizować procesy produkcyjne.

Serwis zapewnia kompleksową obsługą urządzeń klienta, która obejmuje pełen zakres działań związanych z funkcjonowaniem, naprawami rozbudową systemów drukujących oraz ich zarządzaniem.

Tabela: Usługi dostępne w ramach serwisu

Kategoria Nazwa usługi Typ Opis Dostępność
Usługa wsparcia
Ocena instalacji Dostarczana z drukarką Kompleksowa analiza sprawdzająca różne aspekty planowanej instalacji w szczegółach, zgodnie z procedurą producenta. yes
Usługa wsparcia
Instalacja Dostarczana z drukarką Usługa instalacji drukarki HP Latex w lokalizacji u klienta w pełnym zakresie funkcjonowania. yes
Usługa szkoleniowa
Szkolenie – poziom pierwszy operatora Dostarczana z drukarką Szkolenie operatorskie z drukarki HP Latex - jej głównych systemów, cech, komponentów, prawidłowego funkcjonowania i konserwacji. yes
Usługa szkoleniowa
Szkolenie - poziom drugi Na życzenie Program szkoleniowy mający na celu zwiększenie doświadczenia operatorów w obrębie diagnostyki, obsługi, konserwacji i wyeliminowania błędów popełnianych podczas eksploatacji urządzenia. yes
Usługa zwiększania wydajności
Ramp-up Dostarczana z drukarką Usługa wsparcia wykonywana po instalacji urządzenia na miejscu eksploatacji. Inżynier serwisu sprawdza czy urządzenie eksploatowane jest z jego pełnym potencjałem i czy nie są popełniane błędy operatorskie. yes
Usługa wsparcia
Hotline Dostarczana z drukarką Zawiera wsparcie telefoniczne i zdalne rozwiązywanie problemów. Obejmuje aktualizację oprogramowania, ponowną jego instalację, sprawdzenie błędów i ich eliminacja. Wsparcie jest dostępne z nielimitowanym czasem konsultacji. yes
Usługa wsparcia
Wsparcie "on site" Umowa Usługa rozszerzonego serwisu realizowana u klienta. Polega na przywróceniu drukarki do poprawnej pracy w terminach uzgadnianych z klientem. Możliwa dostępność serwisu 24h na dobę przez 365 dni w roku. yes
Usługa wsparcia
Zestawy konserwacyjne Na życzenie Wymiana zestawów konserwacyjnych, eksploatacyjnych, i części potrzebnych do poprawnej pracy drukarek wymienianych po określanym przebiegu. yes
Usługa wsparcia
Konserwacja zapobiegawcza Na życzenie Usługa przeznaczona dla właścicieli drukarek, którzy potrzebują serwisu, aby wykonać na miejscu prewencyjną, okresową konserwację dla utrzymania drukarki na najwyższym poziomie operacyjnym. yes
Usługa szkoleniowa
Szkolenie: RIP – ONYX i Caldera Na życzenie Usługa szkolenia operatorów drukarek w zakresie aplikacji. Po szkoleniu kursanci będą mieli zdolność instalowania, utrzymania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem rippującym oraz wykorzystywanie ich pełnych możliwości. yes
Usługa zwiększania wydajności
Color management Na życzenie Usługa zaprojektowana tak, aby pomóc operatorom zoptymalizować jakość kolorów, ich spójność oraz dopasować do innych urządzeń w środowisku druku. Ta usługa jest świadczona na miejscu, w siedzibie klienta. yes
Usługa dopasowana
Przeniesienie Na życzenie Przeznaczenie: dla posiadaczy drukarek, którzy poszukują wsparcia w zakresie pełnego przeniesienia ich sprzętu w obrębie kraju i nie tylko. Wsparcie udzielane jest przez certyfikowanego inżyniera. yes
Usługa dopasowana
Recertyfikacja Na życzenie Usługa dedykowana dla posiadaczy drukarek (także właścicieli używanych maszyn), których gwarancja lub wsparcie wygasło. Obejmuje ona inspekcję w celu zidentyfikowania wszystkich czynności, które muszą być wykonane przed oficjalnym odbiorem drukarki. Po tych czynnościach będzie możliwe zawarcie umowy o świadczenie usług serwisowych. yes
Kontakt
close slider

Serwis:

Janusz Rzeszotkowski
tel. 607 041 131
serwis@integart.com.pl